Savivaldybės biudžetinė įstaiga
Taikos g. 9a, LT-93121 Neringa
Įstaigos kodas 190893043
Telefonai (8 469) 52 214, 52 254
Faksas (8 469) 52 214
Mob. 8 682 17 435
El. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Įstaigos darbo laikas 7.30-18.00
PLATUSIS VIDAUS AUDITAS. VISOS ĮSTAIGOS VEIKLOS VERTINIMAS UŽ 2020 M.
2020 m. Nidos lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“ buvo atliktas platusis vidaus auditas pagal „Ikimokyklinio ugdymo mokyklos vidaus audito metodiką”, 2005 m. liepos 22 d. patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. ISAK-1557.
Tikslas: išnagrinėti mokyklos įvairių veiklos sričių kokybę.
Uždaviniai:
Metodika: 16 įstaigos pedagogų laikydamiesi objektyvumo, kolegialumo, konfidencialumo principų, savarankiškai ir individualiai vienu laiku užpildyto formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005-07-22 įsakymų Nr. ISAK-1557, ištirdami visas šešias veiklos sritis, įvertinant kiekvieną veiklos rodiklį pagal keturių lygių skalę:
4 – labai gerai – vyrauja pasiekimai
3 – gerai – pasiekimų daugiau negu trūkumų
2 – patenkinamai – yra rimtų trūkumų
4 – nepatenkinamai – vyrauja trūkumai
Ištirtos veiklos sritys
Tikslui pasiekti buvo sudaryta mokytojų darbo grupė. Mokytojai analizavo vidaus audito metodiką, veiklos rodiklius, iliustracijas bei požymius. Atlikdami platųjį auditą, vertindami visas 6 veiklos sritis, pedagogai ir administracijos darbuotojai rėmėsi savo patirtimi bei nuomone. Kiekvienas pildė mokyklos veiklos rodiklių lentelę – pateikė pagalbinių rodiklių vertinimus pagal 4 lygių skalę, remdamasis atitinkamomis iliustracijomis.
Koordinavimo grupė apibendrino plačiojo audito rezultatus, išvadas ir pateikė siūlymus įstaigos bendruomenei.
Veiklos srities pavadinimas |
2020 m. |
Vieta |
2018-2019 m. m. |
Vieta |
1. Etosas |
3,46 |
4 |
3,48 |
3 |
2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis |
3,55 |
2-3 |
3,49 |
2 |
3. Vaiko ugdymo(si) pasiekimai |
3,36 |
6 |
3,22 |
6 |
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai |
3,55 |
2-3 |
3,46 |
4-5 |
5. Ištekliai |
3,62 |
1 |
3,58 |
1 |
6. Mokyklos valdymas |
3,44 |
5 |
3,46 |
4-5 |
Bendras Nidos lopšelio-darželio ,,Ąžuoliukas” veiklos įvertinimas keturių lygių skalėje – 3,50 (gerai – pasiekimų daugiau negu trūkumų).
Išvados
Geriausiai įstaigoje vertinamos veiklos sritys
5. Ištekliai |
3,62 |
2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis |
3,55 |
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai |
3,55 |
Tobulintinos veiklos sritys
3. Vaiko ugdymo(si) pasiekimai |
3,36 |
6. Mokyklos valdymas |
3,44 |
1. Etosas |
3,46 |
Geriausiai įstaigoje vertinami pagrindiniai veiklos rodikliai
5.2. Materialinė aplinka |
3,75 |
2.1 Ugdymo turinys |
3,68 |
4.1. Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas |
3,65 |
Labiausiai tobulintini pagrindiniai veiklos rodikliai
6.4. Valdymo ir savivaldos dermė |
3,29 |
3.1. Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas |
3,29 |
1.2. Mokyklos įvaizdis |
3,33 |
Geriausiai įstaigoje vertinami pagalbiniai veiklos rodikliai
2.1.3. Programų atitiktis vaikų ugdymosi poreikiams ir interesams |
3,75 |
2.3.3. Mokytojo ir ugdytinio sąveika |
3,75 |
5.1.3. Galimybių tobulėti sudarymas |
3,75 |
5.2.2. Ugdymą(si) skatinanti aplinka |
3,75 |
1.1.1. Vaikų kultūra |
3,69 |
1.1.5. Tradicijos |
3,69 |
1.3.4. Mokyklos vieta bendruomenėje |
3,69 |
2.1.4. Ugdymo(si) aplinkos, priemonių atitiktis vaikų amžiui, poreikiams bei interesams |
3,69 |
4.1.2. Vaiko teisių garantavimas mokykloje |
3,69 |
4.2.4. Vaiko sveikatos stiprinimas |
3,69 |
6.3.2. Mokyklos atstovavimas ir reprezentavimas |
3,69 |
Labiausiai tobulintini pagalbiniai veiklos rodikliai
2.4.1. Šeimos įtraukimas į vaikų ugdymo(si) procesą mokykloje |
3,19 |
3.1.2. Mokytojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant |
3,19 |
6.4.2. Mokyklos savivaldos veiklumas |
3,19 |
1.2.1. Tapatumo ir pasididžiavimo mokykla jausmas |
3,25 |
4.3.1. Pagalbos ir paramos šeimai įvairovė |
3,25 |
5.1.1. Personalo formavimas |
3,25 |
Vidaus audito koordinavimo grupė,
Ramunė Pečiukonytė,
direktoriaus pavaduotoja ugdymui
PLATUSIS AUDITAS. VISOS ĮSTAIGOS VEIKLOS VERTINIMAS UŽ 2018-2019 M. M.
2019 m. vadovaujantis „Ikimokyklinio ugdymo mokyklos vidaus audito metodika”, 2005 m. liepos 22 d. patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. ISAK-1557, Nidos lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas“ buvo atliktas platusis auditas.
Tikslas: išnagrinėti mokyklos įvairių veiklos sričių kokybę.
Uždaviniai:
Metodika: 13 įstaigos pedagogų laikydamiesi objektyvumo, kolegialumo, konfidencialumo principų, savarankiškai ir individualiai vienu laiku užpildyto formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005-07-22 įsakymų Nr. ISAK-1557, ištirdami visas šešias veiklos sritis, įvertinant kiekvieną veiklos rodiklį pagal keturių lygių skalę:
4 – labai gerai – vyrauja pasiekimai
3 – gerai – pasiekimų daugiau negu trūkumų
2 – patenkinamai – yra rimtų trūkumų
Ištirtos veiklos sritys
Tikslui pasiekti buvo sudaryta mokytojų darbo grupė. Mokytojai analizavo vidaus audito metodiką, veiklos rodiklius, iliustracijas bei požymius. Atlikdami platųjį auditą, vertindami visas 6 veiklos sritis, pedagogai rėmėsi savo patirtimi bei nuomone. Kiekvienas mokytojas pildė mokyklos veiklos rodiklių lentelę – pateikė pagalbinių rodiklių vertinimus pagal 4 lygių skalę, remdamasis atitinkamomis iliustracijomis.
Koordinavimo grupė apibendrino plačiojo audito rezultatus, išvadas ir pateikė siūlymus įstaigos bendruomenei.
Veiklos srities pavadinimas |
Vidurkis |
Vieta |
1. Etosas |
3,48 |
3 |
2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis |
3,49 |
2 |
3. Vaiko ugdymo(si) pasiekimai |
3,22 |
6 |
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai |
3,46 |
4-5 |
5. Ištekliai |
3,58 |
1 |
6. Mokyklos valdymas |
3,46 |
4-5 |
Bendras Nidos lopšelio-darželio ,,Ąžuoliukas” veiklos įvertinimas keturių lygių skalėje – 3,45 (gerai – pasiekimų daugiau negu trūkumų)
PLATUSIS AUDITAS
VISOS ĮSTAIGOS VEIKLOS VERTINIMAS UŽ 2015-2016 M. M.
2015 m. vadovaujantis „Ikimokyklinio ugdymo mokyklos vidaus audito metodika”, 2005 m. liepos 22 d. patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. ISAK-1557, Nidos lopšelyje-darželyje „Ąžuoliukas” buvo atliktas platusis auditas.
Tikslas: išnagrinėti mokyklos įvairių veiklos sričių kokybę.
Uždaviniai:
Metodika:pedagogai, laikydamiesi objektyvumo, kolegialumo, konfidencialumo principų, savarankiškai ir individualiai vienu laiku užpildyto formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005-07-22 įsakymų Nr. ISAK-1557, ištirdami visas šešias veiklos sritis, įvertinant kiekvieną veiklos rodiklį pagal keturių lygių skalę:
4 – labai gerai – vyrauja pasiekimai
3 – gerai – pasiekimų daugiau negu trūkumų
2 – patenkinamai – yra rimtų trūkumų
1 – nepatenkinamai – vyrauja trūkumai
Ištirtos veiklos sritys
Tikslui pasiekti buvo sudaryta mokytojų darbo grupė. Mokytojai analizavo vidaus audito metodiką, veiklos rodiklius, iliustracijas bei požymius. Atlikdami platųjį auditą, vertindami visas 6 veiklos sritis, pedagogai rėmėsi savo patirtimi bei nuomone. Kiekvienas mokytojas pildė mokyklos veiklos rodiklių lentelę – pateikė pagalbinių rodiklių vertinimus pagal 4 lygių skalę, remdamasis atitinkamomis iliustracijomis.
Koordinavimo grupė apibendrino plačiojo audito rezultatus, išvadas ir pateikė siūlymus įstaigos bendruomenei.
Išvados
Atlikus bendrą plačiojo audito analizę, išaiškėjo įstaigos stipriosios ir tobulintinos veiklos sritys bei pagrindiniai ir pagalbiniai veiklos rodikliai.
Geriausiai įstaigoje vertinamos veiklos sritys:
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai - 3,60
2. Vaikougdymasirugdymasis - 3,59
6. Mokyklosvaldymas – 3,58
Tobulintinos veiklos sritys:
3. Vaikougdymo(si) pasiekimai – 3,52
5. Ištekliai – 3,50
1. Etosas – 3,49
Geriausiai įstaigoje vertinami pagrindiniai veiklos rodikliai:
6.1. Vidaus auditas – 3,85
4.1. Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas – 3,76
Labiausiai tobulintini pagrindiniai veiklos rodikliai:
2.4. Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas ugdymo procese – 3,27
Geriausiai įstaigoje vertinami pagalbiniai veiklos rodikliai:
2.1.1. Programos atitiktis valstybės nustatytiems reikalavimams – 3,91
4.1.1. Vaiko teisių atspindėjimas mokyklos veiklos dokumentuose – 3,91
4.2.2. Vaiko asmeninės raiškos tenkinimas– 3,91
6.1.3. Vidaus audito rezultatų panaudojimas– 3,91
2.1.2. Programų tarpusavio dermė – 3,82
2.3.2. Ugdymo organizavimo kokybė – 3,82
6.1.1. Mokytojų ir kito personalo dalyvavimas vidaus audite – 3,82
6.1.2. Vadovo dalyvavimas vidaus audite – 3,82
6.2.1. Strateginio plano ir metinės veiklos programos struktūra ir turinys – 3,82
1.1.2. Aplinkos svetingumas, saugumas, estetika – 3,73
1.3.2. Bendravimas ir bendradarbiavimas su socialiniais partneriais – 3,73
2.2.3. Metodinė pagalba planavimui – 3,73
2.3.3. Mokytojo ir ugdytinio sąveika – 3,73
3.2.3. Specialiųjų poreikių vaikų ugdymosi pažanga – 3,73
4.1.2. Vaiko teisių garantavimas mokykloje– 3,73
4.2.5. Pagalba specialiųjų poreikių vaikams– 3,73
5.1.3. Galimybių tobulėti sudarymas– 3,73
6.3.1. Vadovo profesinė kompetencija– 3,73
Labiausiai tobulintini pagalbiniai veiklos rodikliai:
4.2.3. Psichologinė ir socialinė pagalba – 2,91
2.4.1. Šeimos įtraukimas į vaikų ugdymo(si) procesą mokykloje – 3,00
6.3.3. Santykiai su personalu, komandų telkimas – 3,00
3.1.2. Mokytojų ir tėvų veiklos dermė skatinant vaiko pasiekimus ir juos vertinant – 3,09
6.4.2. Mokyklos savivaldos veiklumas– 3,18
1.1.4. Lygių galimybių suteikimas ir teisingumas – 3,27
1.2.2. Mokyklos populiarumas ir prestižas – 3,27
1.2.3. Įvaizdžio kūrimo kultūra – 3,27
2.4.3. Šeimos gaunamos informacijos kokybė– 3,27
5.3.1. Finansavimas– 3,27
Vidaus audito koordinavimo grupės siūlymai mokyklos bendruomenei
1. Etosas
2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis
3. Vaiko ugdymo(si) pasiekimai
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai
5. Ištekliai
6. Mokyklos valdymas